Selasa, 14 April 2009

Ku mencari bakcpack&sleepingbag!

Contoh shj.
Bismillah.

Assalamualaikum wbt.

Kepada rakyat Malaysia yang menetap kat Mesir ni..

Terima kasih kerana sudi datang dan membaca pengumuman ini.Macam tajuknya.Aku sedang mencari backpacking gear.So, sesiapa yang tahu kat mana mudah nak dapatkan dengan harga yang berpatutan atau korang ada tapi tak pakai bolehlah jual kat aku.

Jadi backpack yang aku cari :

*Jenama yang terkenal macam Kelty, Marmot, Mountainsmith, Granite Gear, JanSport, REI, Northface, Deuter, Arc`teryx,
*Kapasiti : 40-60lit
*Waterproof
*Ada chestbelt dan hipbelt

klau korg ada 2ndhand pun boleh.Bagitau aku ye.Nak usyar2 dulu.

Lagi satu, sleeping bag.Yang ni aku tak tahu nak sifatkan cmna.Kecil dan berkualiti.Ni pun sama, kalau korng nampak kat mn2 bgtau okay.Kalau korg ada tapi tak pkai dan nak jual bagitau jugak.Tu je kot.

Nak tengok lagi banyak gambor2 backpack boleh klik sini dan sini.

Wslm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.