Selasa, 6 Mac 2012

Penulis profesional

Alhamdulillah, kelmarin saya telah pun buat keputusan untuk nama blog baru untuk memuatkan penulisan saya. Untuk jangka masa panjang memang saya rasakan nama irfansharif ialah yang terbaik. Cuma tagline(cth ; Minda tajdid) tu yang perlu di fikirkan untuk melambangkan identiti penulis, harap dapat ilham tak lama lagi.

Terima kasih saya ucapkan kepada yang memberikan cadangan, saya amat menghargai pandangan dan pendapat kalian. Sebenarnya ada tujuan lain di sebalik post tersebut yang tersirat. 2 yang dah tercapai ;

1-Nama (dah dapat pun-ini tersurat-)
2-Pengumuman niat (sekarang ni memang tiada jalan lari, nak tak nak kena tulis juga)
3-Menggalakkan orang lain menulis. Bakar semangat. Dah ada pun yang terbakar. hehe

Status mula-mula dulu


Kan dah ada yang terbakar ^_^

Semoga berjaya semua. Tak semestinya semua yang kita rancang akan jadi, tapi kalau saya gagal dalam usaha menjadi penulis(tapi selagi hidup insyaALLAH usaha takkan luput) , ada kawan2 yang berjaya pun saya sudah berpuashati. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.