Rabu, 23 April 2008

Update Terbaru

Bismillah.

Update.Hmm, macam yang kebanyakan orang tahu, aku ni baru start berblog.Jadi banyak lah perkara yang aku nak try.Cuba manfaatkan khidmat internet.

2 hari lepas aku try postkan satu surat kat blog ni(tp aku set tarikh keluar hari ni, post bertajuk terima kasih sahabat).Aku pernah dengar yang kat wordpress boleh buat camtu, set tarikh pastu nnti automatik dia post kan pada tarikh tu walaupun masa tu kita tak sentuh komputer pun.Alih2 lepas post tu, kluar terus cuma pada susunan posting ianya masih diatas(sbb aku buat posting ke2 plak pastu-Jadual imtihan-).Cet hampeh tul.Lain pulak dgn yg aku jangkakan.

Pasal buat label ni(yg buat blog mesti faham).Aku blaja dari memberku Basri.terima kasih kepada beliau.Chatbox lak aku rompak dari dr affan.Dan neo tu ntah aku dapat dari blog mn ntah.(sorrylah lupa jd tak dapat nk bg kredit).Pasal komen pun aku dah tukar supaya org yg xde blog pun boleh komen, ni pun atas permintaan seorg pembaca yg tak dikenali.

dan aku nak umumkan yg aku akan buat label baru bertajuk Lepas Geram.Bagi setiap post yg bercirikan lepas geram aku akan letakkan amaran berbunyi Amaran.Kandungan surat ini mengandungi unsur negatif yang mungkin menyebabkan anda kehilangan kool anda atau aura anda menjadi negatif secara beransur2.Sekiranya anda enggan, sila langkau surat ini.Terima kasih . khas aku buat untuk melepas geram(dah nama lepas geram).tu pun klau aku rajin nak post.huhu.

sekian dulu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.