Khamis, 17 April 2008

USB Data Traveler

dalam 2 minggu lepas aku pi jalan kat CS(City Star)..tgh cuci mata tu ternampak lak data traveler thumbdrive 4g..murah gilo..95junih je..ni sudah berita baik..huhu..ye lah..dulu dalam 3-4 bulan lepas 2g pun dalam 120junih..cam tak berbaloi lak..baik beli Memory Card..boleh pakai kat hp, camera dll..

nak dijadikan.hari ni terasa macam perlu pulak beli mende tu.natijahnya, aku dah beli pun satu, kat IT Mall hayyu tamin.

tapi aku dapat 100junih..sbb model lain.model DT100, aku nak post gambo skali biar korg boleh bezakan model yg aku jumpa kat CS ngan kat IT Mall tu, tapi tenet buat perangai lak.Sabo je lah.Lagipun Nabi sabda
Bukanlah yang kuat itu dengan bergusti tetapi ialah orang yang memiliki dirinya ketika marah

Tengoklah..klau dah elok sikit sakit tenet aku ni.Aku kan me`poat`kan gambor tersebut.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.