Rabu, 23 Julai 2008

Rapuan

Bismillah.

Dah lama aku datang Malaysia..eh silap..balik Malaysia tapi takda lagi menghadap TV.Tak tahu kenapa tapi memang kurang sikit minat dalam menonton TV ni.Best lagi berkebun dan menebas semak samun, ada gaklah faedahnya.

Sedang menonton tu[sebenarnya tengah dalam proses mengacau daun mak aku layan drama yang sedang diikutinya] adalah disiarkan iklan GangStarz.Sungguh aku berbangga menjadi rakyat Msia.Kalau boleh nak `ter` berada di setiap awal perkataan cth; tertinggi, terbesar dan lain2.Dalam bidang hiburan pun tak ketinggalan, negara paling banyak terpengaruh dengan dunia hiburan luar.Ahah, kalau dulu mungkin para remaja yang suka tampal poster2 penyanyi di dinding mungkin tidak mempunyai masalah dalam menampal gambar artis kegemaran, cuma sekarang ni punya la banyak artis2 yang dilayan remaja masa kini.Jepun, Korea, British, Taiwan, Indonesia.Amerika tu tak yah sebutlah, memang dah lama dah menjajah jiwa rakyat Malaysia ni.Apa2 lah, cuma harapan aku agar perkara2 hiburan ni kuranglah sikit, tak dapat secara drastik pun secara beransur pun okay, janji ada perkembangan yang baik.

Aku baru dapat satu `belaan` baru, amat comel.Makhluk ni selalu lapar, disebabkan tabiatnya yang begitu maka aku namakannya GORGON, ini juga atas nasihat ayah aku.Ahah..best2..Nanti aku post gambar makhluk ni.Siap dengan karangan autobiografinya

5 ulasan:

  1. 'belaan
    bru?

    ha?
    heh?
    nk tgk....

    betul ke?

    BalasPadam
  2. ahaha..betul semuanya tiada melainkan yang benar2 belaka

    BalasPadam
  3. ape bnde tu?
    cpt la bg tgk..!
    mcm best je.
    buaya mutant ke?
    atau dia ala2 cj7?
    atau mcm dinasour campor ayam?

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. memang mutant pun..campuran ayam, itik dan kelapa.tapi yang kekalnya dalam bentuk kelapa je..

    0_o

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.