Sabtu, 19 Julai 2008

Sekilas update

Bismillah.

Harap2 para pengunjung, masih sihat seperti biasa.lama sudah tak update, Kesibukan hidup rasanya yang menjadi penghalang paling besar.Pula tu dengan kepulangan yang dirancang pada akhir waktu dan barangan yang juga dapat dibeli sehari sebelum berlepas, tak lupa juga beberapa barang perniagaan(huhu) yang sempat dibeli 4jam dari waktu berlepas.Alhamdulillah, hanya beberapa barang yang agak kurang penting shj yang tertinggal.

Lagipun semangat untuk menulis pun agak kurang, antara sebab utama blog ini ditulis pun untuk memaklumkan keluarga aku perkembangan terbaru.Memandangkan sekarang pun dah ada kat Malaysia di samping keluarga maka keinginan untuk menulis merudum jatuh.

Hari ni je genaplah seminggu aku di sini, duh..banyak lagi tak sempat pergi..atau tak berpeluang..harap2 Allah permudahkan semua yang aku rancang sebelum aku balik Malaysia.

InsyaAllah kalau rajin aku pos lagi.Dengan lebih detail.

Sekian dulu.Salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.