Jumaat, 16 Mei 2008

Jumpa gak!!

Bismillah.

Malam tadi punya hal.Akhirnya, dapat juga aku memiliki dompet yang ke4.Woha~yay~Shiok!!
Tahniah untuk diriku.Setelah lama mencari akhirnya ketemu juga.(Puas ronda2 Genenah ngan Hussain)Walaupun sebenarnya aku nak cari yang jenis lipat 3, yg takde perekat, warna hitam.Tapi tak berjumpa.Alih2 beli juga yang macam ni.Kira okaylah.Nampak muda skit.~huhu~.


Bahagian dalam.Siap ada tempat letak Simkad tu!~.Tapi kena halang ngan kertas Billabong tu.
Dari luar

Amacam cun tak?Mungkin tak cun pada mata korg, tapi kira okaylah.Janji boleh letak duitkan.Lagi elok dari yg dulu nye.
Dah lonyai dah pun.Zip pun dah rosak.Nak buat camna, barang Khan Khalili je pun.Harga pun 10junih.Tapi Alhamduilillah dah banyak berjasa kat aku.

Moga dompet Billabong ni boleh berkhidmat lebih lama.Amin~~

~Sempat lgi aku update~

4 ulasan:

  1. heh~ ok la seplo genih... wallet aku wallet tmtouch.. [ tmtouch dah berkubur kat msia ape tahun dah... ] hukhuk.. koyak?? x yah citer la.. plus.. wallet aku tu free je... dapat mse ayah aku beli starter kit tmtouch 32k.. [ kunonyer zaman itu~ ] hahaha... tp aku setia.. ekekkeke

    BalasPadam
  2. Mahal tu.Bukan senang nk dapat.Klau cari kat pasar pun tak jumpa, edisi terhad la katakan :p.Jgn risau Fan nnti aku promote suruh bebudak ni hadiahkan dompet kat ko!!

    BalasPadam
  3. hahahha.. sape la yg ko nk promote tuh.. =P [ wondering~! ]

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.