Jumaat, 9 Mei 2008

Undi~Oh~Undi

Bismillah

Bagi yang dari mula ikut perkembangan blog aku ni, mesti perasan yang aku ada pasang poll tanya berapa kali Anda pernah bersua dengan hantu.
Jeng~jeng~jeng.
Dekat sebulan lebih.5 orang je yang vote.Dari 120+ pengunjung, 5 orang je.Ishk2.Korang tak prihatin.hoho.
3 undi tak pernah 2 orang undi pernah lebih 5 kali(huish banyak kali tul dia jumpa).teringin nak tahu siapa yang undi tu.
Aku?Aku undi tak pernah jumpa.aku teringin gak nak jumpa(`Awak ni..mintak mengarut2!` ujar ibuku).Bukan berani sangat pun.Dan tak berniat pun nak buat kerja mengarut cam Seekers and da geng.Kalau terjumpa okaylah gak.Ada gak modal aku nak bercerita klau terserempak dgn fanatik2 paranormal ni.Cuma biarlah dalam keadaan selamat(klau jumpa masa tengah memandu ke, kan haru jadinya)

La ni aku nak bermesyuarat ngan korang.Apa yang korang rasa aku patut lakukan pada cuti musim panas ni?

korang faham tak pilihan2 tu?Klau tak faham tanya okay!.Boleh aku jawab kat komen.Malu bertanya sesat jalan.

Apa lagi.Undilah!

4 ulasan:

  1. kang kener bukak hijab baru taw..terkencing2 nanti..hahaha

    BalasPadam
  2. Takpe lah klau terkencing lepas tgk.Ni ada org tak tgk pun dah kecut, takut dsb.ye tak.

    BalasPadam
  3. hahaha.. uit.. 5 org yg vote tu.. satu vote dri aku~! haha

    BalasPadam
  4. Affan tiada syak lagi, ko mmg prihatin.huhu.
    Aku nk tinggalkan komen kat ko nye,Tp mesti ade prob haishh..

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.