Ahad, 18 Mei 2008

Tag

Bismillah.

Tag owh tag.Apakah tag ini?
Aku pun tak pasti gak makna sebenarnya.Sebb bila check kat dictionary.com banyak sangat ertinya.X taulah mana satu definisi yg merujuk kepada tag yang baru ditimpaku ni.huhu.
Apa2 pun okay gaklah.Disamping merawat kebosanan dan juga ketensionan melayan buku di waktu periksa ni.Layan je la.

7 Fakta Mengenai Saya

1.Slalu tension.Dibuktikan dgn gambo2 lama aku dlm album kt umah.
2.Suka dengar lagu/nasyid2 lama.Terutama lagu yang popular zaman aku kecik2 dulu.Terkenang woo.
3.Agak `kekok` bila berhadapan dengan makhluk yang menghasilkan hormon berlainan.
4.Manga mania.Skarang ni pun tgh ikut 6siri komik yg di update mingguan.
5.Malas pegang tanggungjawab.Tp jrg aku tolak-cari pengalaman punya pasal-.Bukan GPnya hal.
6.Tak suka tdo.Cuma akhir2 ni je slalu.Tak tau knp?
7.habis 2008 ni genaplah aku 6 thn kat sini.Antara sbb2 yang mmbuatkan aku makin malas.Klau plaja tib.Dah dekat nk balik da ni.Klau pengajian islam lak, dah siap boleh buat master tak pun darul ifta`

7 Perkara yang menakutkan saya (di dunia)

1.bangun tidur sedar2 semua makhluk hidup da xde.Klau boleh truskan hidup pun punya la bosan
2.Sangkut tahun kat kuliah.Malas tul nak lama2 kat sini.
3.Barang yang aku beli mahal2 secara ansuran hilang/curi/rosak disaat x hbs byr lg.Kerugian yg nyata.
4.Berdepan dgn org.Ucapan umum(public speaking etc).Kena banteras nih.
5.Nak masuk kelas utk jawab syafawi.
Setiap kali pun sama, gementar x ingat dunia.
6.Tempat tinggi yg pengadang nya bawah dr pingg
ng aku.Rasa macam nk jatuh.
7.Mati ttbe, time tu lak tgh buat dosa.Huh, naudzubillah min zalik.Minx simpang.


7 lagu buat masa sekarang

1.Dinamik:Biar putih tulang.1-4 smua lagu2 lama.Syok layan.
2.Joey Mcintyre:Stay the same.
3.
Hattan:Rendang tak berbuah.
4.Nazrey Johani:Masih basah.
5.Mawi:Lalok dan sedar(huahuahua)
6.Simple Plan:unPerfect.Lirikny aku suka
7.Alaqsa:Sanakhudu.Naik smangat dengo.cuba r

7 perkara yang saya selalu sebut


1.TIDAK!!Apa yang berlaku. Melihat perancangan yg x dapat diselasaikan.sedih tul.
2.Arggh, serabai betullah. klau tgk bilik,umah dan diri yang tak teratur.
3.Aku mengahrapkan keajaiban.Merujuk kepada peperiksaan yg bakal ditempuhi.usaha krg tp nk lulus gak.
4.Ngantuk lagi. Tdo dah banyak.Haiish
5.Haiish, shiba(disensor,tapi biasanya x hbs la.stakat haishh je.terpangaruh citer Korea)
6.Letih r camni. Mengeluh punya stail.Harap2 boleh berhenti.huhu
7.takleh blah doe. Bila melihat sesuatu yg merapik dan jauh dari realiti.Terutama filem2 murahan dan game PES, Komputer main x jujur.

7 Perkara yang amat bernilai

1.Pengalaman.
2.Silaturrahim.
3.Masa yg dihabiskan dgn org tersayang.
4.Agama tentunya aka nikmat iman dan islam(knp la aku lambat bubuh, tempat ke4 gak aku letak)
5.Kepercayaan orang.Moga2 aku x khianati orang yang percaya kat aku.Amin cepat!!
6.Masa yang telah lepas dan akan dtg.
7.Hadiah2 yg aku dpt.Ada la bbrp ketul.

7 `pertama kali` dalam hidup

1.Blaja luar negara.yah tiru jawapan Affan.
2.Aku main tenet masa umo 12thn ayah aku ajar.Terima kasih abah!
3.Jawab mende2 tag ni.Dahla time periksa.huhu.(affan buli aku)
4.Hp aku ada masa 2003, 3310.tapi dah rosak sbb aku ***** rahsia tue.huhu.
5.Mencari `seseorg` , bermula secara serius 2thn lepas.Ada org nak tolong. :p
6.Berblog ni, utk express perasaan, belajar menulis dan try jana duit.tu blog aku kat wordpress.Moga tercapai maksud.
7.Balik Msia sejak diperantauan masa 2005, 6 bulan trus aku tibai.Mujur tiket 6 bulan je.Klau stahun mungkin dah kat exam baru balik.Atau tak balik trus.hehe. :p

7 Orang bertuah yang kena jawab TAG ni

1.Kaklang.
2.Bancik.
3.Busri.
4.Mun3m.
5.Koled.
6.Ameerul.
7.Umar.


Mujur la cukup 7org.Kalau tak aku buh nama ko balik wahai affan.Kepada yang kena tag, kalau rajin jawab r.Memandangkan tgk korgnya yg x update2 (padahal sbb xde org lain dah).

Surat ni aku buat auto pos.Bermakna aku tulis bukan time ni.Jadi jgn risaulah ek.Tengah nak periksa ni.Jadi doa2kan moga2 Allah bantu aku masa peperiksaan ni.Kertas hari ni Akaunting.Harap doa korang.
Moga keajaiban terjadi!!

11 ulasan:

  1. dipetik dari senarai 7 perkara pertama kali...


    5.Mencari `seseorg` , bermula secara serius 2thn lepas.Ada org nak tolong. :p

    ahahha..siyes ke niiii???
    xcayo den.
    meh ain carikkn meh...
    :))))))

    ateh mne leh berpacaran.
    nnt susah nk fokusss.
    aahahhahaa.

    BalasPadam
  2. Salah tu.Seseorg tu merujuk kepada identiti diri.hehe.Tapi klau nak tolong carikkan leh gak.Cuma bteh cerewet skit r;)

    BalasPadam
  3. banteh cerewet ke?? hehe.. xpe bnteh~ hok sini ditanggung beyeh~ [ erk....????? ]

    BalasPadam
  4. salam..
    disebabkan blog awk cantek kali ni, baru tergerak hati nak komen..huhu..

    "7 Fakta Mengenai Saya

    3.Agak `kekok` bila berhadapan dengan makhluk yang menghasilkan hormon berlainan."

    lahaaiii...tak sangke..ghope2nyer,anak paklong yang sorng ni pemalu orang nyer!! ahaks!!

    ain!!!
    kalau ain nak tolong carikkan tuk banteh, kakyan setuju sangat2!!! senang sket, kalau kakyan turun cairo..leh la buli bini die.. suh masak sedap2!!! [xpekan banteh? kan??kan??? muahaha..]

    p/s: banteh, jangan nak berangan!!! atok tak kasik kawen time belajar!!!

    BalasPadam
  5. sume kluarge sulaiman mmg cerewet kot.
    ahahhaa.

    bteh..ain on je carikkn.

    k.yan..
    mne aci k.yan je sorg yg buliii.
    ain nk buli gakkkkk..
    ahahahahhaa.

    tp..atok mara nnt..
    xleh xleh.

    BalasPadam
  6. alaaa ain..
    kakyan buli kt sini jer...
    nanti ain buli r deme kat kampung!!!

    jap2..sejak bile ain bukak agensi nih???

    p/s : tp banteh, kalo teringin sangat, yan bleh je tolong awak pujukkan atok!!! heheh [ain sep ain!!!]

    BalasPadam
  7. hah~ epang~ dorg da sokong~ aku lagi la sokong~ demi makan masik minyak ko kat mesir nih.. huhuu..

    *lagi lambat beras lagik mahal .. haha... jgn lupe la jemput aku skali..
    *ke ko nk aku jadi agen ko gak ;)

    BalasPadam
  8. haha kita main tag - tag..
    ha apa lagi.. aku da tag nko nih
    tag la aku pulak c0:
    ...
    ^0^

    BalasPadam
  9. Affan : `hok sini ditanggung beyeh` akan ku tagih kata2mu nnti. =p

    Yan : Kekok tu boleh jadi sbb malu atau krg keyakinan diri.Tapi bteh yang mn satu(rahsia).Kita buat piihan hidup ni untuk keselematan akhirat.Kalau dengan kahwin tu boleh memperbaiki keadaan diir apa salahnya.Tak gitu Affan(ntah2 ko balik ni kawin)?

    Ain : `On j carikkan`, cari untuk diri sendiri dulu bior jumpa.kan.kan.

    Affan : Tujuan walimah adalah untuk menyatakan perasaan gembira dan supaya khalayak mengetahui pasangan tu telah berkahwin.Jadi kalau aku nye tak perlu beras, cukup sekadar Teh dan biskut Marie.huhuhu.

    Utubez : Jawablah tag aku dulu, klau nak tag balik pun.Ishk, tak senonoh tul. ^0^

    BalasPadam
  10. huh~ bajet sungguh~ hahha.. asal ko x lupe aku ok la.. hehe.. n btw...xde keje aku balik ni nk kawen.. xde calon... dah kne rejek bulat2.. serik.. tobat dah.. (>_<)

    BalasPadam
  11. mender tag2 nih?huh?x paham2...

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.