Ahad, 25 Mei 2008

Lepas ujian Statistik

Bismillah.
Owwh..Mental ku semakin tak stabil.
Apakah yang telah berlaku pada diriku!?

Kerana examkah?atau dosa2 silam.Cehh.Apa2pun moga kecelaruan ini berlalu pergi

Aku dah dapat bayi terbaru.Baru je beli.Comel gak.Bayi lama aku dah tolak.Ada banyak feature pun tak guna kalau tak pakai kan.Baik pakai yg simple.Ye tak?


Alamak..aritu aku nye buku kena kebas, hari ni lak..Aku sendiri yg tinggalkn buku tu.Buku pun boleh tinggal.Patut le masa blk cm ringan je.Apa mau jd daa.Balik tu pulak boleh masak air.Aku pun tak sedar kenapa aku jerang balik air.(huh, tak sedar tu).Mujur jerang air.Buatnya bakar....kan haru.

Masa aku tulis tgh chat ngan abah.Dapat maklumat kata Ayahngah(abg ipar mak aku) aku tgh sakit.Jadi buat korg pembaca setia blog aku ni.Doa2kanlah kesejahteraan beliau.Dan kejayaan aku dalam ujian thn ni.

Ujian ini membunuh aku.Ohoho.

4 ulasan:

  1. statistik membunuh!!
    yeehhh.
    mungkin ya...

    kelaraan ateh tserlah ketika ini.
    ape nk jd daaaaaaa....

    BalasPadam
  2. larakah begitu..huhuhu..

    mungkin tidak :p

    BalasPadam
  3. lalai...jgn terbasuh nset dah ar..uhauahuahuahuahuahuahuahuahuahuahauhauhauh

    BalasPadam
  4. Melampau tu eh..mengingatkan daku kepada kengangan silam..hahahaha..
    nak buat camna..pembersih+pengemas sangat. =)

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.