Khamis, 22 Mei 2008

Lepas kertas Aqidah dan Akhlak

Bismillah.

Pagi ni baru Aqidah dan akhlak.Dengan berlalunya kertas ni maka tinggal lagi 5 periksa bertulis dan 1 periksa lisan.

sedih betul, taktik `Pasti Lulus` aku tak menjadi.Tapi nak buat macam mana.Mende dah lepas.Nak menyesal pun tak guna.Apa yang penting 5 kertas yang mendatang.Moga2 ada lah kekuatan nak ulangkaji subjek2 mendatang.

Sejak kehilangan buku Akaunting aku.Aku dah jumpa tempat strategik untuk simpan kitab aku.huhu.Tahniah untuk diriku.Dan aku nak tarik balik, mungkin kitab aku tu bukan dicilok, cuma orang tersalah ambil.Sebab masa tu pun aku letak tepi dinding je.salah aku gak letak merata2.

Walaupun periksa kali ni mcam x best je, tapi jawapan yg kita tulis tu asbab utk lulus je.Yang bagi kita luls ialah musabbab(Allah).Jadi sama2lah kita doa moga2 kita sama2 lulus.

Balik cepat2, berkhidmat utk agama!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.