Khamis, 12 Jun 2008

Tag bergambar..

Bismillah.

Alamak En. Affan tag aku pulak.Tapi aku tak berniat nak jawab, maaflah ye encik Affan, sebab tagnya berkaitan dengan gambar.Jadi agak malas.Alasan? aku takut blog merapu ni meningkat hitnya 300%.Hehehe.

Tapi terdapat sikit persoalan yang dibangkitkan oleh encik Affan dalam blognya berhubung dengan Soalan a pic of you making a yo dawg sign.Aku pun tak faham sangat memula, cuma ada kawan aku ni minat sangat ngan music rap makanya, macam faham sedikitlah.Yang ni pun aku buat2 tahu je, tak sempat nak rujuk kat dia.

jadinya yo dawg sign tu mungkin macam gambar2 berikut.Mari saksikan...

Camni kot..atau




Begini...



Yang pasti..bukan macam ni..tapi comel gak Pan kalau ko boleh bubuh gambo ko camni..huhu

Anak sapo la ni?

Sekilas lagi pasal minyak.Berita dari utusan melaporkan minyak takkan naik(buat tahun ni) walaupun harga minyak dunia mencecah 200usd.Bersama2lah kita tunggu dan lihat.Tengok mereka2 ni bakal menjilat ludah sendiri atau tidak.Kalau tak alhamdulillah, kalau ya ~Alaah, biasalah mereka, cakap tak serupa bikin~

Minyak tidak naik lagi - Bagi kurangkan beban rakyat walaupun cecah AS$200 setong – PM

PUTRAJAYA 11 Jun – Harga petrol dan diesel tidak akan dinaikkan lagi pada tahun ini walaupun harga minyak di pasaran dunia dijangka berada pada paras yang tinggi pada bulan-bulan mendatang.

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, keputusan itu dibuat dalam mesyuarat Jemaah Menteri hari ini bagi mengurangkan beban rakyat kerana kerajaan sedar rakyat sedang berusaha menyesuaikan diri dengan situasi harga minyak yang tinggi.

“Harga petrol dan diesel sekarang akan dikekalkan walaupun harga minyak dunia mungkin mencecah AS$200 setong pada tahun ini,’’ katanya pada sidang akhbar di pejabatnya di sini.


Agaknya kalau dah dekat 199usd tu mungkin diorang akan bayar sikit kat peniaga2 minyak agar tahan minyak diorang biar naik sampai 201usd.Pastu bolehlah naikkan lagi.Yeah, naik lagi..naik..huhuhu

2 ulasan:

  1. adess la... huhuhu... xpe2... sib baik ade gak gambar dak comel yg jadik mangsa keghairahan mak bapak diorg tuk bergambar~ hakhak~!!

    BalasPadam
  2. haha..tak dapat bayangkan jika kamu yang buat camtu..hihi

    BalasPadam

Kritikan membina dialu-alukan. Terima kasih.